|
סה"כ
23
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.7
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בדי אס וי?
|
 |
Theworker >
חוות דעת די אס וי
חוות דעת של עובדי
די אס וי
23 - 21 מתוך 23
|
החברה הכי טובה בתחום
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2015 - 2018
|
22.04.2018
|
|
יתרונות:
|
תנאים מעולים, שלא כמו אצל המתחרים
|
|
חסרונות:
|
יש עליות שכר קבועות בגלל הועד והן ממש מזעריות
|
|
אחלה חברה מסודרת וטובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שילוח
בין השנים 2016 - 2017
|
27.11.2017
|
|
יתרונות:
|
חברה מסודרת עם ועד עובדים
|
|
חסרונות:
|
הנהלה קצת מנותקת לדעתי
|
|
מגוון תפקידים רחב
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל פרוייקטים
בין השנים 2011 - 2015
|
08.05.2017
|
|
יתרונות:
|
אפשרות לגיוון והתפתחות מקצועית
|
|
חסרונות:
|
שכר חודשי ממוצע והרבה מאוד עובדים
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
די אס וי
|
|
|
|
|
|
| |
10 עובדים משרדים ראשיים: חיפה |
|
|
|
|
| |
ייבוא ייצוא
|
|
|